Gimnastica faciala

marşi, 19 februarie 2019

Alaturi de mastile naturale, despre care am vorbit pe larg saptamanile trecute, masajul si exercitiile faciale isi pun amprenta in mod favorabil asupra aspectului tenului.

 Ridurile, pielea lasata si deshidratata pot fi simtitor ameliorate. Puteti redobandi o piele catifelata, intinsa si ferma realizand singura un veritabil lifting facial natural. Facute consecvent, zi de zi, exercitiile faciale cu efect de lifting nu vor intarzia sa isi arate efectele.

 Pielea va deveni mai elastica si circulatia sangelui mai buna. Prin gimnastica faciala se previn o parte din ridurile fine si se amana aparitia celor adanci, premergatoare „pungilor” de pe fata si de sub maxilarul inferior.

 Asadar:

 – ridicati sprancenele la maximum si lasati-le brusc in jos;

 – largiti fortat narile si colturile gurii, apoi tuguiati buzele;

 – stati cu capul pe spate si cu gura simulati mestecatul. Acest exercitiu este eficient pentru intinderea pielii din partea inferioara a fetei si pentru prevenirea barbiei duble.

 Repetati fiecare exercitiu de sase ori. Treceti apoi la masajul facial, care, bine aplicat, poate prelungi vigoarea muschilor faciali si a pielii. Masajul se realizeaza cu ambele maini, pe fata spalata pe care ati aplicat fie o crema de masaj, fie 2-3 picaturi de ulei de masline sau de migdale.

 Masati-va fata cu miscari circulare, ascendente, de la barbie spre frunte si de la nas spre tample. Automasajul incepe si se incheie cu netezirea fetei, o manevra de automasaj care se face cu toata palma si consta in miscari usoare, superficiale.

ECATERINA BATRANEANU