Abdomen plat (2)

vineri, 18 iunie 2021

Continuam in aceasta saptamana seria exercitiilor sugerate de prof. Elodie Ley (Franta) pentru a incepe vara cu un trup cat mai atragator. Dupa patru saptamani de exercitii facute cu oarecare lejeritate, de 2-3 ori pe saptamana, repetandu-se fiecare exercitiu de 3-6 ori, supletea dobandita va va bucura.

 Exercitiul 1: Intinsa pe o parte, cu capul sprijinit pe bratul intins. Cealalta mana, pliata de la cot, asigura echilibrul sprijinindu-se pe sol. Inspirati pe nas apoi expirati pe gura, intinzand capul la maximum. Reveniti la pozitia initiala inspirand. Aveti grija ca spatele, capul si picioarele sa fie perfect aliniate. Se repeta exercitiul de 2 ori pentru fiecare parte.

 Exercitiul 2: Pozitia initiala, cum se vede si in imagine, este in patru labe; bratele perfect paralele, se sprijina in pumni, iar genunchii vor fi pe aceeasi traiectorie cu soldurile. Inspirati retragand pieptul. Expirati intinzand bratul inainte, apoi ramaneti in aceasta pozitie si inspirati. Alternati cu celalalt brat, apoi intindeti pe rand fiecare picior. Pentru a creste dificultatea exercitiului intindeti in acelasi timp un picior si bratul opus.

 Exercitiul 3: pozitia initiala, in patru labe. Pe o expiratie intindeti gamba dreapta. Inspirati, apoi pe expiratie intindeti celalalt picior. Inspirati, indoiti gamba dreapta. Inspirati, indoiti-l pe celalalt. Atentie sa nu se cambreze spatele.

ECATERINA BATRANEANU